Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta

Bardzo ciekawe badania, skupiające się na relacjach pomiędzy klientem a instytucją, do której od przychodzi dowiodły, że utrata klienta z powodu lepszej oferty konkurencji zachodzi tylko w 10%. Natomiast aż w 70% przypadków klient odchodzi do konkurencji wyłącznie z powodu niedostatecznej uwagi poświęconej klientowi przez dostawcę usługi. A co się z tym wiąże, koszt pozyskania nowego klienta jest ok. 10 razy wyższy niż koszt utrzymania klienta już wcześniej pozyskanego.

Na czym polega profesjonalna obsługa klienta?

Dlatego właśnie wiele firm przywiązuje tak ogromną wagę do szkolenia w zakresie profesjonalnej obsługi klienta. Każdy pracownik mający kontakt z klientem wypracowuje i tworzy więź pomiędzy klientem  a firmą. Celem tego rodzaju szkoleń jest nauczenie pracownika prowadzenia rozmowy z klientem, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na stan emocjonalny klienta tak, aby niezależnie od stopnia skomplikowania sprawy w jakiej klient dzwoni lub się pojawia, zawsze powracał zadowolony i usatysfakcjonowany.

Tego typu szkolenia prowadzone są dla większości materiału w formie warsztatów. Ćwiczenia w grupach, parach, dyskusje z prowadzącymi i między sobą stymulują i moderują zajęcia. Przygotowane przez prowadzących prezentacje wyczerpują wszystkie możliwe konfiguracje i zdarzenia konfliktowe, w jakich pracownik może się znaleźć w kontakcie z klientem. Symulacje tematyczne, jakim są poddawani uczestnicy szkoleń mają za zadanie wdrożyć określone nawyki zachowań, nawet wtedy, gdy pracownik nie czuje się w nich komfortowo. 

Każdy pracodawca kierujący swojego pracownika na szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta może być pewien, że uczestnik szkolenia wykaże się w przyszłości lepszym zrozumieniem postaw polskiego klienta, nauczy się technik obsługi klienta, umiejętności komunikacji z klientem również w sytuacjach kryzysowych, będzie potrafił zaplanować strategię działania dla klienta.

Komu są dedykowane szkolenia z obsługi klienta?

Szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta prowadzone przez firmy szkoleniowe  dedykowane są pracownikom zajmującym się sprzedażą, właścicielom małych firm, handlowcom, pracownikom recepcji, konsultantom.

Firmy szkolące obsługę klienta:

  • Maciołek & Wspólnicy Sp. z o. o.
    Adres: ul. Św. Filipa 23/4, 31-150 Kraków
    Telefon: +48 608-667-938
    E-mail: biuro@szkoleniamaciolek.com
    Więcej informacji znajdziesz na stronie www
  • 4GROW
    Adres: ul. Panieńska 9 lokal 16, 03-704 Warszawa
    Telefon: +48 791 412 204
    E-mail: info@4grow.pl
  • Grupa Kreatywna
    Adres: ul. Koszykowa 15a/5, 40-780 Katowice
    Telefon: +48 516 129 149
    E-mail: biuro@grupa-kreatywna.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *